My SAAB is for sale2018-09-06T14:58:03+00:00
We are many we are SAAB

Salutare si bun venit pe pagina SAAB-ului meu!

Acesta este de vanzare, iar mai jos vei regasi informatii esentiale despre automobil, istoric, fotografii, video si raspunsurile la cateva intrebari care ti-ar putea trece prin minte. Motivul vanzarii, dupa cei 6 ani petrecuti alaturi de el, este acela ca imi doresc un SUV de familie (Volvo XC90). L-am cumparat la 128.000 km, sunt al treilea proprietar (este cumparata din Romania de la 0km) si de atunci mi-a fost aproape la bine si la rau, iar impreuna am experimentat niste super emotii si senzatii.

  • Bucuresti/ Str. Mihai Eminescu

Caracteristici si dotari

  • SAAB 9-3 2.0T

  • benzina

  • 210 cp/ motor B207R

  • MY (an fabricatie) 2006

  • Manual – 5+1 viteze

  • VIN YS3FF45Y161010076

  • ITP 2019

  • culoare gri

  • Consum 10.3% – urban

  • nefumator

  • xenon din fabrica

  • doua zone de clima

  • pilot automat

  • ABS + ESP

  • jante aliaj R17 + anvelope vara

  • jante tabla R16 + anvelope iarna

  • presuri cauciuc + covorase

  • Elemente caroserie AERO

  • Interior piele + textil

  • Siguranta Euro NCAP  – 5 stele

  • Senzori de ploaie

Descarca raportul Auto DNA

– din 04 iulie 2018 –

format pdf

DESCARCA

Bine de stiut

0km
are la bord
0
airbags
0
difuzoare

Galeria Foto

Pret

6200

negociabil

(posibile) Intrebari frecvente

Pentru mine SAAB este un lovemark si va ramane. Daca acum 6 ani pentru mine era importanta o masina cu atitudine sportiva, puternica si mai ales sigura, acum am nevoie de o masina de familie si foarte sigura. Astfel ma voi indrepta catre un Volvo XC90. In mod cert voi achizitiona in urmatorul an un SAAB 900 cabrio rosu, pentru a avea o masina de suflet.

Echipa Nordic Motors, Brasov, a fost cea care a avut grija cu maxima atentie, pasiune si excelenta, inca din 2012, de SAAB-ul meu. Pentru mine a fost foarte important sa am un service bun alaturi, chiar daca a presupus drumuri catre Brasov insa experienta lor, calitatea serviciilor si a pieselor a primat intotdeauna.

Totul este ok din punct de vedere acte. ITPul este valabil pana in 2019.

Evenimente majore nu. Bara din spate a fost victima catorva colegi de trafic, insa a fost refacuta. Un eveniment tehnic major a fost faptul ca i-am schimabt motorul, cu unul identic B207R. Motorul este omologat la RAR.

Sigur. Chiar va recomand sa testati masina inainte de a o cumpara. Totusi, as aprecia daca veti alege un service relevant si nu un Ginel la colt de strada care o verifica uitandu-se pe Youtube, in acest ultim scenariu voi spune pas.

Sunt bine primiti orice tip de specialisti, precum masinapotrivita.wordpress.com sau oricine cu servicii similare.

Negociez, caci suntem intr-o tara in care cultura este una a negociatului la astfel de tranzactii. Negociez insa in limita bunului simt, doar la fata locului si pe baza unor motive pertinente.

Motorul de rabatare la oglinda din dreapta nu mai vrea sa colaboreze. 🙂

Fata de fotografii exista urmatoarele modificari: “Fusta” barei fata a fost inlocuita cu una noua, fata de pozele de mai sus, iar zgariturile de pe plafon si bara fata au fost remediate. Au fost revopsite pentru estetica.

Nu cred in masini impecabile, sau masini “fara defecte ascunse”, insa cred in faptul ca masina este facuta ca pentru mine, mai ales ca nu se stie cat timp va dura pana o vand.

Pe scurt, nu necesita investii.

Desi are renul lipit, acum nu mai are Hirsch tuning. L-a avut, insa in 2016 am fost nevoit sa schimb ECU (calculatorul masinii).

Uleiul a fost intotdeauna GM 5W30, iar benzina a fost OMV MaxxMotion 100plus (cel putin in ultimii ani). Filtrele intodeauna au fost MANN fie ca au fost de aer, combustibil sau ulei. Bateria este o VARTA.

Daca nu o voi vinde in jurul pretului cerut, o voi pastra si voi incropi un proiect personal de migrare catre varianta facelift si dotarea cu un motor 2.8.

Contact

0722631152

alex@alexgorun.ro

Note despre SAAB

Ce suport de numar personalizat am cumparat pentru SAAB

Am gasit pe km100.ro o alternativa bunicica pentru anticul, dar autenticul suport de numar de inmatriculare de la Cobalcescu. Este drept, ca cel mai sus amintit mi-a placut foarte mult, insa s-a stricat unul dintre [...]